Garantie & klachten

Garantie

Wij besteden de uiterste zorg aan onze producten en elk product dat wij maken gaat door onze eigen handen en geniet onze kritische blik. We doen ons uiterste best om onze producten op de best mogelijke manier aan te leveren en te verpakken voor transport. Toch komt het wel eens voor dat er een product kapotgaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, vragen wij of je binnen 5 dagen na ontvangst contact met ons op te nemen via info@studiogravin.nl. Je kan dan kosteloos je beschadigde artikelen retourneren en wij zorgen dan voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Mocht er na een termijn van 5 dagen iets met het product zijn, dan zijn eventuele kosten voor eigen rekening. Kijk dus meteen goed je product na! Beschadigingen waarvan overduidelijk is dat deze door gebruiker zelf zijn gemaakt, zijn ook binnen 5 dagen vanzelfsprekend voor eigen rekening.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij proberen in zo’n geval altijd samen naar een oplossing te kijken. Wij raden je aan om je klacht eerst kenbaar te maken bij ons door te mailen naar info@studiogravin.nl. Wij willen ook graag dat je tevreden bent met je producten die wij speciaal voor jou hebben gemaakt!